Home Współpraca

Współpraca

by Magdalena Krychowska

Tematyka bloga  / English version

Blog Okiem Maleny powstał z pasji do podróży, fotografii i opowiadania historii. Na stronie opisuję nie tylko swoje podróżnicze perypetie, ale również duży nacisk kładę na użyteczną część bloga.  Znajdują się tam liczne informacje praktyczne, propozycje tras oraz poradniki. Moim celem jest, aby każdy mój wpis był inspiracją dla czytelników. Chcę pokazywać ludziom, że podróżowania na własną rękę i poznawanie świata jest w zasięgu ich możliwości. Niezwykle istotną kwestią jest dla mnie etyczne oraz odpowiedzialne podróżowanie. W moich tekstach często zwracam uwagę na problemy związane z turystyką oraz ekologią.

Jeśli szukasz osoby piszącej o pięknie świata, ale też poruszającej bardziej złożoną problematykę dobrze trafiłeś. Możesz być pewien, że do współpracy z Tobą podejdę w pełni profesjonalnie i z maksymalnym zaangażowaniem. Moje atuty to dobre pióro, znajomość marketingu i PR, wysoka jakość tekstów pod względem merytorycznym oraz umiejętności z zakresu fotografii i obróbki zdjęć.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o moim stylu podróżowania zapraszam do zakładki O mnie. Jeśli chcesz mnie posłuchać zapraszam, do krótkiego programu w Pokaż Nam Świat w TVN24 BIŚ, w którym opowiadałam o Laosie. Lub obejrzyj rozmowę Travelera o Dubrowniku:

Formy Współpracy

Jak możemy współpracować? Jestem otwarta na wszelkie formy współpracy i każdą propozycję rozpatrzę indywidualnie. Jakie formy współpracy przychodzą mi do głowy ad hoc? Możliwości jest wiele:

  • napisanie artykułu sponsorowanego, w którym zaprezentuje Twój produkt moim czytelnikom
  • wzięcie udziału w kampanii społecznej promującej świadome podróżowanie i postawy proekologiczne,
  • przetestowanie Twojego produktu i napisanie recenzji na blogu lub w kanałach social media
  • zrobienie prelekcji podróżniczej, a dokładniej warsztatów podróżniczych na temat samodzielnej organizacji podróży, podróżowania solo oraz świadomego podróżowania
  • udział w audycji radiowej lub programie telewizyjnym
  • wyjazd na study – tour i promocja twojego regionu, atrakcji turystycznej,
  • napisanie artykułu dla Twoich potrzeb (np. gazetka korporacyjna),
  • przygotowanie galerii zdjęć z danego kraju (jw.),
  • umieszczenie linku reklamowego lub baneru reklamującego Twoją usługę
  • zrobienie dla Ciebie strony www opartej na wordpresie
  • konsultacja planów podróży
  • i wiele innych 🙂

Dotychczasowe Współprace:

Do tej pory współpracowałam między innymi z:

  • saal.digital polska – recenzje produktów w social mediach (m.in.: link 1link2, link 3)
  • Niemiecka Centrala Turystyki, Organizacja Promocji Brandenburgii (TMB) oraz Polish Travel Blogs – Study Tour w Brandenburgii – efektem tej współpracy były posty w social mediach (m.in: link1, link2, link3,  oraz wpisy na blogu – BeelitzFrankfurt i Brandenburgia)
  • Wydawnictwo Pascalwspółautorka przewodnika po Mjanmie
  • linki sponsorowane (Itaka.pl, infoloty)
  • recenzja książki
  • Vasco electronics – artykuł sponsorowany oraz test produktu Link do artykułu
  • wydawnictwo SQN – promocja książki na instagramie i facebooku oraz organizacja konkursu link 1 oraz link2
  • Fundacja A Może By… organizacja warsztatów podróżniczych „7 kroków do samodzielnej podróży – o podróżowaniu z głową” podczas corocznej imprezy Cuda Wianki – lato zaczyna się w Gdyni.
  • Musement.com – dedykowany paragraf w tekście o Wenecji
  • Sklep Skalnik.pl – artykuł o prezentach dla podróżnika
  • Burda Media / National Geographic & Hrvatska turistička zajednica – udział w kampanii promujące Republikę Chorwacką – instagram take off, artykuł i galeria na stronie National Geographic, rozmowa o Dubrowniku w ramach “rozmowy Travelera”

Blog OkiemMaleny.pl w liczbach

OkiemMaleny.pl jest 95 blogiem pod względem widoczności w polskiej blogosferze podróżniczej (dane z SENUTO / SEMSTORM / AHREFS / SEMRUSH). Dane zgodne z raportem Polskie blogi podróżnicze 2020 – ranking 500 blogów.  Oznacza to, że:

  • Ekwiwalent Google Ads wynosi: 13.956 PLN *
  • liczba fraz w top 3 : 157
  • liczba fraz w top 10 : 523
  • liczba fraz w top 50 : 1993
  • DA: 27, PA: 36
  • w 2019 roku blog odwiedziło 62.582 UU, każdy użytkownik spędził na nim 2:01 minuty, wygenerowano 79.501 sesji i 111.556 odsłon.
*szacunkowy parametr określany jest przy użyciu narzędzia SENUTO – mówi o tym ile trzeba by wydać miesięcznie na kampanię reklamową Adwords, aby osiągnąć taką samą widoczność. dane z 2019

Blog jest obecny w social mediach. Aktywnie wykorzystywane kanały to:

Informacje o blogu z GA za okres 01-31.01.2020:

  • UU – 5.429
  • odsłon- 9.337
  • średni czas spędzony na stronie: 2:09 minuty
  • 66,2 % to kobiety, 33,8 mężczyźni (dane za okres 01.04.2018 /31.03. 2019)
  • przedział wiekowy (dane za okres 01.04.2018 /31.03. 2019):
        •  25/34 (około 38,21%)
        • 35/ 44 (około 21,89%)
        • 18 / 24 (około 16,01 % )
        • 45/54 (około 12,28%)
        • 55+ (około 11,61%)

Zrzut z GA z ostatnich 12 miesięcy:

OkiemMaleny.pl-statystyki-01.02.2019-31.01.2020

Kontakt

Zapraszam do kontaktu. Możesz napisać maila na adres: okiemmaleny@gmail.com lub skorzystać z formularza kontaktowego.

    Math Captcha 65 − = 63


    Topics of the blog:

    Blog OkiemMaleny.pl  arose from passion for travel, photography and story telling. Slowly, apart from the stories and photos, you can find more and more practical information, route suggestions and guides on it. I try to make every post an inspiration for readers.

    I put a lot of work into every post. In a similar way, I will approach our cooperation – maximum commitment and reliability.

    Forms of Cooperation:

    I am open to all forms of cooperation and I will consider each proposal individually. How can we cooperate? There are many possibilities:

    • writing a sponsored article,
    • taking part in a social campaign promoting conscious travel and related topics,
    • testing your product and writing reviews on the blog or in social media channels,
    • advertising link,
    • study – tour,
    • and many others 🙂

    Previous Cooperation:

    • saal.digital polska – reviews of products in social media (link 1link2, link 3)
    • German Tourist Board, Brandenburg Promotion Organization (TMB) and Polish Travel Blogs – Study Tour in Brandenburg – the effect of this cooperation were posts in social media (link1, link2, link3, and blog post – BeelitzFrankfurt and Brandenburg)
    • Itaka.pl – sponsored link
    • infoloty
    • book review
    • Vasco electronics – testing product and writing reviews LINK
    • Musement.com – sponsored tourist atraction in tekst about Venice
    • Burda Media, National Geographic & Croatian National Tourist Board – tekst and photo gallery about Dubrovnik, Instagram take off, interview

    Statistics – data for 31.01.2020:

    The blog is present in social media. Actively used channels are:

    • Facebook – 2369 followers
    • Instagram – 1255 people
    • Twitter – 302 people

    Blog information from GA (01.01 -31.01.2020):

    • UU  – 5.429
    • views – 9.337
    • average time spent on the website: 2:09 minutes
    • 66.2% women, 33.8 % men (data for period 01.04.2018 /31.03. 2019)
    • age range (data for period 01.04.2018 /31.03. 2019):
      • 25/34 (approximately 38,21%)
      • 35/ 44 (approximately 21,89%)
      • 18 / 24 (approximately 16,01 % )
      • 45/54 (approximately 12,28%)
      • 55+ (approximately 11,61%)

    GA screenshot from the last 12 months:

    OkiemMaleny.pl-statystyki-01.02.2019-31.01.2020
    Contact

    I invite you to contact me. You can write an email to: okiemmaleny@gmail.com or use the contact form.

      Math Captcha 11 − 10 =

      Ta strona korzysta z plików cookies do prawidłowego działania bloga, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch na blogu i prowadzić działania marketingowe. Czy wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies? Akceptuję Więcej informacji w Polityce Prywatności

      Polityka Prywatności
      Close